تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

رجبی مشهدی:برق دو بانک دولتی قطع شد

رجبی مشهدی:برق دو بانک دولتی قطع شد رجبی مشهدی گفت: کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق ادارات با جدیت در حال اجراست و از ابتدای تیرماه فهرست دستگاه‌هایی که مصوبات کاهش مصرف را نادیده می‌گیرند، منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 17
کد خبر: ۱۸۹۸۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: امسال وزارت نیرو با هدف تامین برق پایدار برای کلیه مشترکان برنامه ۱۴۰ اقدام عملیاتی شامل طرح‌های مدیریت مصرف متنوع برای بخش‌های مختلف را طراحی کرده که در دست اجراست.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه طرح کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج مصرف در بخش اداری و عمومی از ۱۵ خرداد با جدیت در حال اجراست و تا ۱۵ شهریور هم ادامه دارد گفت: برای کاهش ۱۰۰۰ مگاوات برق نیاز بود سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی احداث شود که با این مقدار کاهش، برق این سه نیروگاه در اختیار دیگر بخش‌ها از جمله بخش تولیدی کشور قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سمت دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های غیردولتی، عمومی، بانک‌ها و شهرداری‌ها با وزارت نیرو صورت گرفته است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: تعداد محدودی از این نهاد‌ها تذکرات شرکت‌های توزیع نیروی برق را نادیده گرفتند و ما در نهایت مجبور به قطع برق برخی ادارات در دونوبت شدیم؛ درنهایت از ابتدای تیرماه فهرست دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی و غیر دولتی که مصوبات کاهش مصرف را اجرایی نکردند به صورت عمومی منتشر خواهیم کرد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه کلیه نهاد‌ها و ادارات دولتی موظفند در ساعت اداری با کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار با کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق خود نسبت به ساعت فعالیت اداری مصرف برقشان را کاهش دهند گفت: استفاده از مولد‌های اضطراری یکی از راه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی ادارات است.

سخنگوی صنعت برق در پایان از مسئولین بانک‌های ملی ایران و تجارت که با نادیده گرفتن تذکرات و هشدار‌های شرکت توزیع نیروی برق مصوبات کاهش مصرف بخش اداری را اجرایی نکردند و تاکنون دوبار برقشان قطع شده درخواست کرد به توصیه ها‌ی شرکت‌های توزیع نیروی برق عمل کنند و این امکان را فراهم نمایند که وزارت نیرو از محل این کاهش مصرف برق بیشتری به بخش‌های تولیدی کشور تحویل دهد./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار